My exchange year in America

Flightdate

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijd geleden dat ik een blog geschreven heb. Ik heb in de tussentijd drie EF bijeenkomsten gehad, maar verder is er niets belangrijks gebeurd. De eerste bijeenkomst was een diner met alle exchange studenten, het Nederlandse team en een aantal Amerikanen die ons helpen in Amerika. Het was heel leuk om met deze mensen te praten! De tweede meeting was een workshopdag waarbij wij allemaal workshops konden volgen die te maken hadden met het exchange year. De derde was een oriëntatie meeting waar ook mijn ouders bij moesten zijn. Wij kregen hier de laatste informatie voor mijn vertrek.

Ik heb ondertussen veel contact met Kelsey(mijn hostsis) via whatsapp en andere sociale media. Dat is wel echt super leuk en zorgt ervoor dat ik steeds meer zin krijg om mjin gastgezin te ontmoeten! Ik heb gisteren 24 juli een mailtje gekregen met mijn vliegdatum. Aangezien mijn school pas in september begint had ik gedacht dat ik pas eind augustus zou vliegen. Mijn gastgezin heeft mij verteld dat om in het volleybalteam te komen ik al in augustus mee moet trainen (jaja ik mag in het schoolteam!!). Dit betekend dat ik al 27 juli vertrek. Dit is veel eerder dan ik had verwacht, maar ik vind het helemaal niet erg nu kan ik eerder naar Amerika toe

Laughing
.

Mochten jullie tijdens mijn jaar een kaartje of zoiets willen sturen dan kunnen jullie dat sturen naar dit adres:

Karlijn van Houten

2743 Canandaigua Rd.

Macedon NY 14502

USA

Nou nog 32 daagjes wachten en dan sta ik alweer op schiphol op naar Amerika!! Ik heb er echt heel veel zin in! Maar eerst nog mijn afscheidsfeest volgende week natuurlijk.

Wink

Groetjes Karlijn

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!